نویفرد 2014

نویفرد 2014

نویفرد 2014

نویفرد 2014

دانلود مقالات و پایان نامه های معماری

خوش آمدید
تبلیغات
اخبار:
نویفرد 2014

کتاب نویفرت یا داده‌های معماران کتابی است که توسط ارنست نویفرت تدوین شد و این کتاب با نام نویفرت (به آلمانی: Neufert) در میان معماران به عنوان منبعی برای استانداردهای معماری در building designو siteplanning کاربر دارد. این کتاب اولین بار توسط ارنس نویفرت در سال ۱۹۳۶ به چاپ رسید. ویرایش ۳۹ام آلمانی آن به ۱۷ زبان ترجمه شد و بیش از ۵۰۰ هزار نسخه از آن فروخته شد.
رنست نویفرت در وایمار از سال ۱۹۲۶ پس از فارغ‌التحصیل شدن از باوهاوس به جمع‌آوری استانداردهای معماری و ساختمان‌ها پرداخت. وی اولین کتاب راهنمایش را در سال ۱۹۳۶ چاپ کرد که به ۱۷ زبان ترجمه شد و نسخهٔ آلمانی آن ۳۹ بار ویرایش یافت اولین نسخهٔ انگلیسی آن در سال ۱۹۷۰ در آمریکا چاپ شد و با کتاب گرافیک استاندارد معماری رقابت می‌کرد و تا سال ۱۹۸۶ ویراستار آن خود ارنست نویفرت بود و پس از آن توسط پسرش پیتر ادامه یافت تا سال ۱۹۹۵ که پیتر درگذشت
در این کتاب استانداردهای ابعاد و اندازه و تعداد فضاها و اجزای معماری برای کاربری‌های متفاوت به صورت نقشه و گرافیکی و عددی ارائه گردیده است که برای مراحل ابتدایی طراحی معماری و معماری منظر بسیار کاربردی است.

در این پست این کتاب برای دانلود رایگان شما قرار داده شده است

دانلود

 



نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







مطالب مرتبط
پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
درباره ی سایت
بزرگ ترین وب سایت تخصصی ارایه دهنده مطالب و فایل های معماری این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد .